MGM Apoteke

Povrat novca i proizvoda

Politika povrata novca i povrata proizvoda
Povrat proizvoda
Kupci imaju pravo vratiti proizvod u nekoliko različitih situacija. To može uključivati situacije kada je proizvod oštećen prilikom isporuke, kada proizvod ne odgovara opisu ili očekivanjima navedenim na web shopu, kada je kupac primio pogrešan proizvod ili kada proizvod ne ispunjava potrebe ili očekivanja kupca.

Zamjena proizvoda
Uz povrat novca, kao kupac imate mogućnost zamjene proizvoda za drugi artikl. Ova opcija je posebno korisna u slučajevima kada ste zaprimili neispravan proizvod. Proces zamjene proizvoda obično uključuje povrat neželjenog proizvoda i odabir novog artikla. Kupac može biti zadužen za pokriće razlike u cijeni između zamijenjenih proizvoda, ako takva razlika postoji. U većini slučajeva, zamjena proizvoda podliježe istim uvjetima i rokovima kao i povrat proizvoda.

Kada kupac može vratiti proizvod?
Kupac može vratiti proizvod u sljedećim situacijama:
• Proizvod je oštećen ili neispravan;
• Proizvod ne odgovara opisu ili očekivanjima;
• Primljen je pogrešan proizvod.

Rok za povrat proizvoda
Ako primijetite bilo kakav nedostatak na proizvodu, molimo vas da nas kontaktirate u roku od osam dana od dana kada ste primili proizvod.

Povrat novca
Nakon što je proizvod vraćen i pregledan, kupcu će biti vraćen iznos koji je platio za proizvod. To uključuje cijenu proizvoda i troškove isporuke. U nekim slučajevima, povrat novca može biti u obliku izravnog povrata na račun kupca ili putem drugih metoda plaćanja koje je koristio prilikom kupovine.

Pravo na reklamaciju
Postupak podnošenja reklamacije je jednostavan. Možete nas kontaktirati:
• slanjem e-maila na adresu info@iapoteka.ba;
• pozivom na naš broj telefona 032/557-361 u periodu od 8:00 do 16:00 sati svakog radnog dana (posebno za artikle kupljene putem internet trgovine);
• slanjem pisane pošte na našu adresu: MGM Apoteke, ul. Alije Izetbegovića 63, 72240 Kakanj (sa naznakom “Za MGM web shop”).

Kako ćemo obraditi vašu reklamaciju?
Vaša reklamacija će biti obrađena u najkraćem mogućem roku. Očekujte potvrdu o zaprimanju reklamacije u roku od jednog radnog dana. Nakon toga, u roku od 8 dana dobićete obavijest o odluci – da li je vaš prigovor prihvaćen ili odbijen, i na koji način ćemo riješiti problem u skladu sa zakonskim propisima.